Warszawa | Strona główna Jesteś niezalogowany
Warszawa e-wawa.pl
 
Serwis informacyjny Gospodarka Biznes
1 2 3 4 5 RSS WarszawaZwiększ czcionkęZmniejsz czcionkęOryginalna czcionka
Nowe marki premium w Posnanii. Likus Concept Store i U.S. Polo ASSN
Nowe marki premium w Posnanii. Likus Concept Store i U.S. Polo ASSN W Posnanii, nowej flagowej inwestycji Apsys, otwarto kolejne salony oferujące ekskluzywne kolekcje modowe. Są to debiutujący w centrum handlowym, multibrandowy Likus Concept Store oraz obecny w Polsce od kilku miesięcy amerykański U.S. Polo ASSN. Oba sklepy znajdują się w prestiżowej części Posnanii, nazwanej Crystal Forum.
Poznańskie centrum handlowe Apsys oferuje klientom najbardziej kompleksowy zestaw marek modowych w Wielkopolsce. Sklepy otworzyły tu zarówno marki fast fashion, polscy projektanci, jak również marki luksusowe. Ekskluzywne kolekcje ok.

20 marek odzieży i akcesoriów prezentowane są w elegancko zaaranżowanej i oferującej specjalne usługi części Posnanii – Crystal Forum. Właśnie tu, obok takich marek jak: Guess by Marciano, Trussardi, Tous czy Rolex swoje salony otworzyły niedawno Likus Concept Store i U.S. Polo ASSN.
Posnania jest pierwszym centrum handlowym, w którym swój sklep zlokalizował Likus Concept Store (LCS). Na 200 mkw.

zaoferuje on klientom selektywny wybór najlepszych marek, w tym: YSL - Yves Saint Laurent, Dsquared2, Chloe, Isabel Marant, Jimmy Choo, Salvatore Ferragamo, Kenzo, McQ - Alexander McQueen, Versace - Versace Versus, Philipp Plein, Ann Demeulemeester, J.W. Anderson, Rick Owens, Lost And Found, Maison Margiela. Salony LCS cechują stylowe wnętrza łączące starannie odrestaurowane elementy z nowoczesnym designem, niezwykła atmosfera i asortyment na światowym poziomie.
Również amerykańska marka U.S. Polo ASSN wybrała centra zarządzane przez Apsys czytaj dalej Pomiń reklamę.– Manufakturę i Posnanię, na swoje pierwsze lokalizacje w Polsce.

W Posnanii marka otworzyła sklep o powierzchni 160 mkw. U.S. Polo ASSN nawiązuje do tradycji, autentyczności oraz elegancji, jakie wiążą się z grą w polo. Oferuje klientom produkty nowoczesne, najwyższej jakości i w klasycznym amerykańskim stylu.

Jej asortyment obejmuje odzież i obuwie damskie, męskie i dziecięce, a także akcesoria, w tym: torebki, walizki, zegarki, paski oraz elementy wyposażenia wnętrz.
Według raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” nasz kraj znajduje się pod względem wielkości tego rynku bliżej regionu Europy Środkowo-Wschodniej niż Zachodniej. Obecnie w Polsce dostępnych jest 64% najważniejszych globalnych marek luksusowych oferujących odzież, obuwie i dodatki oraz 69% oferujących zegarki i biżuterię. – Z danych prezentowanych przez analityków KPMG wynika, że odzież i dodatki są drugim największym segmentem dóbr luksusowych w naszym kraju, a 41% bogatych Polaków kupuje je przede wszystkim w centrach handlowych. W najbliższych latach, najbardziej dynamicznie będą się rozwijać przede wszystkim segmenty biżuterii i zegarków, artykułów piśmienniczych, alkoholi oraz samochodów premium i luksusowych.

Według prognoz do 2020 roku polski rynek dóbr luksusowych wzrośnie o kolejne 27%. Biorąc po uwagę te dane zaoferowaliśmy klientom Posnanii szeroki wybór marek w strefie dedykowanej ofercie ekskluzywnej – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.... .
Effective PR Dodał: Effective PR
Źródło:
Czytano: 61 raz(y)
Ocena artykułu: 0
Kanał RSS Poleć znajomemu Drukuj Dodaj | czytaj komentarze ( 0 )
E-mail znajomego:
Twój e-mail:
Twój komentarz:
Twój podpis:

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze



Rejestracja

Strona główna
Dodaj artykuł
Twoje artykuły
Szukaj artykułu
Regulamin
Kontakt
Cafe news
RSS Świat
RSS Polska
RSS Warszawa
RSS Polityka
RSS Gospodarka
RSS Kultura
RSS Sport
RSS Technologia
RSS Felietony
RSS Komunikacja
RSS Z prasy
RSS Zdrowie

Warszawa e-wawa.pl

Pozostałe

© Warszawa e-wawa.pl 2004-2017
Hosting:webzoom.pl